Maikie.reismee.nl

Welkom!

Welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Tussen het feesten en genieten door zullen we regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest. Als je automatisch een mailtje wilt ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site geplaats zijn meld je dan aan in de mailinglijst in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog en kijken uit naar jullie berichtjes!

Leuk dat je meereist!

Groetjes,

Maike & Danielle

Janneke

Kom maar op met die verhalen! Veel plezier bij de voorbereidingen!

Hanni

Heej meiden, succes met alles wat jullie nog moeten doen,we gaan jullie volgen, leuk idee.

Mieke

lieve meiden heel veel plezier en pas goed op elkaar!
xx Mieke

Anouk

Ow wat gaan jullie genieeeeten!!! *jaloers* Zal af en toe wat tips sturen ;-) Kus uit Bali

Eelco en Arry

Hoi meisjes,
Een heel mooie, gezellige en fantastische reis gewenst! We gaan jullie verhalen zeker volgen! Hoeveel fotoruimte heb je nog nodig?
Veel liefs!

Bob

Have fun fun fun!

hanni

HET IS ZOVER !!!!!!

Veel plezier, liefs Hanni en Henry

Rein

Lieve meiden, ga genieten, maak fun en enjoy de trip! Ga jullie volgen!!!