Maikie.reismee.nl

Veel liefs uit Christchurch!

Lieve allemaal! Hier ons eerste berichtje uit het verre Nieuw Zeeland! We zijn dus goed aangekomen gister na een wel bizar lange reis. Eerst het afscheid thuis & op Schiphol. Huilen, huilen, huilen! Blij dat we dit maar 1 keer per zoveel jaar doen ;-) Iedereen bedankt voor alle lieve woorden van afscheid! We gaan genieten maar jullie ook heel hard missen! We hebben uiteindelijk zeker 30 uur gevlogen en 3 keer moeten overstappen, dat betekend 4 keer stijgen en landen met veel drukverschil en hoogteverschil en dat is niet goed voor je oren! Bij de laatste vlucht van Sydney naar Christchurch zaten onze oren pot dicht en zijn die van Maike gesprongen met als gevolg dat er bloed uit haar oor kwam. Gelukkig zijn er alleen maar lieve mensen op deze kant van de aardbol en was er zelfs een dokter aan boord. Advies, over 4 dagen laten checken en tot die tijd niet zwemmen! Komen we hier toch speciaal voor de zon, zee en het strand! Maar helaas, we zullen eerst de cultuur een beetje moeten ontdekken, ook fijn! Nu even ontbijten met een kop thee en een zak chips want we hebben nog geen ontbijt gekocht en het is 6 uur in de ochtend dus alles is nog dicht. Gelukkig is het bij jullie al avond en kan het prima! Veel liefs vanuit Jailhouse, Christchurch! Daniellie & Maike

akke

Wat goed om van jullie te horen! Ik hoop lieve zus dat je oren snel beter worden en dat jullie onwijs gaan genieten! Love you

janneke

Ladies,

Het was heerlijk om even Maike,s stem te horen. Wij zijn blij dat er ook daar zoveel lieve mensen zijn. Geniet van de dag en tot gauw! Dikke kus voor allebei!

jeannette

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Tuurlijk is het altijd huilen als je een tijd van huis gaat, maar dat verdriet is zo weer over. Hopelijk gaat het goed met Maike d'r oren. Ga genieten meiden!!!
x, jeannette

bendert

Geweldig dat jullie er zijn en nu genieten geblazen.
Jammer van de oorproblemen maar 4 dagen is te overzien. Er blijven dagen zat over en een beetje cultuursnuiven is ook prima.

Rita en Henk

Hey meiden, gelukkig hebben jullie de lange, lange reis achter de rug.
Nu hopen dat je oren gauw herstellen, zodat je lekker een duikje in het water kan nemen.
We wensen jullie veel plezier vanuit Zuidlaren.
Dikke kus van ons allemaal.

Frida & Cornil

Hey stoertjes! Sjonge wat een reis en Maik je oor! Ik hoop dat het snel weer in orde is, wel lekker rustig zo;o) Dat wordt dus nog even geen frisse duik, maar pootje baden is ook heerlijk toch! Geniet! Kus van ons

Anouk

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!! En nu lekker genieten!!! Dikke kus voor jullie!

Louis

Gelukkig veilig aangekomen, en nu maar heel hard genieten van het lekkere weer en de cultuur.. enjoy

hanni 7 henry

heeeej meiden, goed van jullie te horen, na zo'n enorm lange reis. Er g vervelend Maike maar over 4 dagen lekkere duik in de zee en alles is vergeten !!
Kijk je ogen uit en geniet !!!!!
kus

Ellen

Fijn om te horen dat jullie die lange reis achter de rug hebben! De cultuur is super leuk daar, dus prima om mee te beginnen. Maike, sterkte met je oor!
Lekker genieten daar! X

Arry

Hoi meiden, dat is schrikken, als er bloed uit je oor komt. Gelukkig was hulp in de buurt. Doe maar even lekker rustig aan, zo'n lange reis hakt er wel in! Als je tijdens zo'n lange vliegreis af en toe was neusspray inspuit heb je minder kans dat de buisjes vollopen en je oren verstopt raken. Ook kauwgum kauwen helpt goed. Ga nu maar lekker genieten!

Hanneke

Hoi meiden,
Fijn om jullie stem gehoord te hebben en jullie gezien te hebben. Jammer dat wij de webcam niet klaar hadden maar als het goed is moet de microfoon het nu gewoon doen. Veel plezier en liefs van ons.

Park Inn

Hey Maike,

Hier een berichtje van uit het warme Belgie waar het zonnetje schijnt en het 30 graden is!
we missen je hier abslouut niet hoor!
nee grapje hoor, het is hier wel stil zonder jou!
maar wat rot dat je zo'n last hebt van je oren, ik hoop dat het snel beter gaat! geniet maar van de natuur en de cultuur, dat zal ook wel super zijn!
hier alles goed hoor! de kerstboom staat weer en het wordt weer kouder natuurlijk dus op naar de kerst.
nou meid veel plezier daar en de groetjes van het hele team! groetjes Joyce